מקצוענים בהרחקת יונים

מ.ר 2161

תוכן העניינים

הרחקת יונים בתל אביב

הרחקת יונים בתל אביב

העיר תל אביב עמוסה ביונים לעייפה. התחושה היא שהיונים כבשו כמעט כל רחוב ושכונה בעיר הגדולה, לכלוך של יונים בכל מקום, צואת יונים במסתור כביסה של כל דירה בעיר או לשלשת יונים על סף (אדן) החלון. אם אתם עמוק בתוך הצרה הזו (החרא) אתם חייבים להבריח ולהרחיק את היונים כמה שיותר מהר מהטריטוריה שלכם. למשימה הזו אין יותר מתאים מאשר מרחיק יונים מקצועי בתל אביב. סאנשיין הרחקת יונים לצמיתות בתל אביב חברה אמינה ומקצועית  בכל הקשור להרחקת יונים בתל אביב. שירותי הרחקת יונים בתל אביב כוללים ניקוי מסתור כביסה בתל אביב, ניקוי קקי של יונים בתל אביב, ניקוי לשלשת במרפסת שירות בתל אביב, התקנת רשת נגד יונים בתל אביב.

סילוק יונים בתל אביב

ניקוי מסתור כביסה או מרפסת שירות בתל אביב

מסתור כביסה מטונף בצואה של יונים בתל אביב יעבור מהפך כולל פינוי לשלשת יונים, חיטוי והדברת טפילים ומזיקים תל אביב.

ניקוי מרפסת שרות
הרחקת יונים

רשת נגד יונים בתל אביב

על מנת שהיונים לא יחזרו לקנן במרפסת השירות תותקן לכם רשת נגד יונים חזקה ועמידה לשנים רבות. להצעת מחיר להתקנת רשת נגד יונים בתל אביב חייגו- 058-5558896

דוקרנים נגד יונים בתל אביב

שירות מרחיק יונים בתל אביב – התקנת דוקרני נירוסטה בהתקנה מושלמת הכוללת ניקוי אדן חלון מצואת יונים, דבק רב עוצמה וכמובן חיטוי נגד קרציוני יונים .
להצעת מחיר להתקנת דוקרנים בתל אביב חייגו  058-5558896

הרחקת יונים מפרגולה חיצונית

שירותי הרחקת יונים בתל אביב

כל שירותי גירוש היונים בתל אביב כוללים פיקוח של מדביר עם רישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה.
להצעת מחיר להרחקת יונים בתל אביב חייגו 058-5558896

ניקוי צואת יונים

ניקוי מסתור כביסה בתל אביב

סאנשיין הרחקת יונים לצמיתות

דוקרני יונים

הדבקת דוקרנים מנירוסטה בתל אביב

סאנשיין הרחקת יונים לצמיתות

רשת נגד יונים

התקנת רשת נגד יונים בתל אביב

סאנשיין הרחקת יונים לצמיתות

אתם שואלים אנו משיבים

השיטות המומלצות להרחקת יונים הן רשת נגד יונים לכיסוי מסתור כביסה או מרפסת שירות, דוקרנים נגד יונים על משטחי נחיתת יונים ומחסומים מרשת מגולוונת לנישות קטנות שבהן לא קיימת אפשרות להתקין רשת נגד יונים.

מחירי הרחקת יונים בתל אביב תלויים בסוג וקושי המשימה. למשל התקנת דוקרנים מנירוסטה החל מ 50₪ למטר תלוי במספר הדוקרנים. ניקוי מסתור כביסה החל מ 600₪ כולל חיטוי והדברה, רשת נגד יונים במסתור כביסה החל מ- 700₪

בוודאי, כל שיטות הרחקת היונים בתל אביב אצלנו הן שיטות הומניות. אנחנו לא מבצעים הדברה נגד יונים או שיטות שמכאיבות ליונים ושפוצעות אותן. רק שיטות הרחקת יונים שגורמות להן אי נוחות לכן לא נמליץ אף פעם על פסי הלם חשמליים נגד יונים או ירי ברובה אוויר נגד יונים.

לחלוטין לא. ההדברה שאנו מבצעים לאחר ניקוי צואת יונים מבוצעת ומפוקחת על יד מדביר עם רישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה. חומרי ההדברה גם הם מאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה ואילו תכשירי הדברה ידידותיים לסביבה שפוגעים רק בקרציוני יונים ושאר פרוקי רגליים

אנחנו מתמחים בניקוי צואת יונים (לכלוך יונים) מכל סוגי המשטחים ובוודאי שנעזור לכם לנקות את הגג. הגג שלכם יעבור צחצוח כולל הדוודים של השמש והקולטים.

לשאלות נוספות והבהרות צרו עימנו קשר לטלפון 058-5558896 ונשמח לענות לכם – “סאנשיין” הרחקת יונים לצמיתות

error:
Call Now Button