מקצוענים בהרחקת יונים

מ.ר 2161

תוכן העניינים

 

הרחקת יונים בכפר סבא לצמיתות

התקנת רשת יונים בכפר סבא - סאנשיין

אם אתם מתגוררים בעיר כפר סבא בתחושה שיונים השתלטו לכם על החיים, קקי של יונים בכל מקום, לשלשת יונים במרפסת שירות או לשלשת יונים על אדן החלון כנראה שהגיע הזמן לגרש את היונים משטח הבית שלכם ולהבריח אותן ממרפסת השירות. סאנשיין הרחקת יונים לצמיתות בכפר סבא מתמחה במתן פתרונות יעילים נגד יונים לטווח הארוך בכל הקשור להרחקת יונים בכפר סבא. שירותי הרחקת יונים בכפר סבא כוללים ניקוי מסתור כביסה בהרצליה, ניקוי קקי של יונים בכפר סבא, ניקוי לשלשת במרפסת שירות בכפר סבא התקנת רשת נגד יונים בכפר סבא.

הרחקת יונים בכפר סבא

ניקוי מסתור כביסה או מרפסת שירות בכפר סבא

מסתור כביסה מטונף בצואה של יונים בכפר סבא יעבור מהפך כולל פינוי לשלשת יונים, חיטוי והדברת טפילים ומזיקים בכפר סבא.

ניקוי מרפסת שרות
הרחקת יונים

רשת נגד יונים בכפר סבא

על מנת שהיונים בכפר סבא לא יחזרו לקנן במרפסת השירות או הגג תותקן לכם רשת נגד יונים חזקה ועמידה לשנים רבות.

דוקרנים נגד יונים בכפר סבא

שירות הרחקת יונים משלים בכפר סבא – התקנת דוקרני נירוסטה על אדן חלון או סף חלון בהתקנה מושלמת הכוללת ניקוי אדן חלון מצואת יונים, דבק רב עוצמה וכמובן חיטוי נגד קרציוני יונים.

הרחקת יונים מפרגולה חיצונית

שירותי הרחקת יונים בכפר סבא

כל שירותי הרחקת היונים בכפר סבא כוללים פיקוח של מדביר עם רישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה

ניקוי צואת יונים

ניקוי מסתור כביסה בכפר סבא

סאנשיין הרחקת יונים לצמיתות בכפר סבא

דוקרני יונים

הדבקת דוקרנים מנירוסטה בכפר סבא

סאנשיין הרחקת יונים לצמיתות בכפר סבא

רשת נגד יונים

התקנת רשת נגד יונים בכפר סבא

סאנשיין הרחקת יונים לצמיתות בכפר סבא

אתם שואלים אנו משיבים

השיטות המומלצות להרחקת יונים בכפר סבא הן רשת נגד יונים לכיסוי מסתור כביסה או מרפסת שירות, דוקרנים נגד יונים על משטחי נחיתת יונים ומחסומים מרשת מגולוונת לנישות קטנות שבהן לא קיימת אפשרות להתקין רשת נגד יונים.

מחירי הרחקת יונים בכפר סבא תלויים בסוג וקושי המשימה. למשל התקנת דוקרנים מנירוסטה החל מ 50₪ למטר תלוי במספר הדוקרנים. ניקוי מסתור כביסה החל מ 600₪ כולל חיטוי והדברה, רשת נגד יונים במסתור כביסה החל מ- 700₪

בוודאי, כל שיטות הרחקת היונים בכפר סבא אצלנו הן שיטות הומניות. אנחנו לא מבצעים הדברה נגד יונים או שיטות שמכאיבות ליונים ושפוצעות אותן. רק שיטות הרחקת יונים שגורמות להן אי נוחות לכן לא נמליץ אף פעם על פסי הלם חשמליים נגד יונים או ירי ברובה אוויר נגד יונים.

לחלוטין לא. ההדברה שאנו מבצעים לאחר ניקוי צואת יונים מבוצעת ומפוקחת על יד מדביר עם רישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה. חומרי ההדברה גם הם מאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה ואילו תכשירי הדברה ידידותיים לסביבה שפוגעים רק בקרציוני יונים ושאר פרוקי רגליים

אנחנו מתמחים בניקוי צואת יונים (לכלוך יונים) בכפר סבא מכל סוגי המשטחים ובוודאי שנעזור לכם לנקות את הגג. הגג שלכם יעבור צחצוח כולל הדוודים של השמש והקולטים.

לשאלות נוספות והבהרות צרו עימנו קשר לטלפון 058-5558896 ונשמח לענות לכם – “סאנשיין” הרחקת יונים לצמיתות

error:
Call Now Button