מקצוענים בהרחקת יונים

מ.ר 2161

תוכן העניינים

רשת יונים שקופה

רשת יונים שקופה – אחריות ל- 3 שנים

רשת שקופה נגד יונים הוא אמצעי יעיל ופתרון אסתטי ואידיאלי למניעת חדירת יונים מצד אחד ובעל חוזקות ואריכות ימים מצד שני. רוצים לדעת כיצד ואיך מתבצעת התקנה של רשת יונים שקופה? חייגו אלינו לשיחת ייעוץ 058-5558896. בשיחת ייעוץ אתם מתרשמים מהאדם שאמור להעניק לכם שירות. תקשיבו היטב ותגלו האם מדובר במקצוען או בנוכל שרלטן שהתעורר הבוקר והחליט להתקין רשתות. אם האדם שאליו חייגתם אינו אותו אחד שמתקין לכם אז נורות אדומות צריכות להידלק לכם!
[כל התמונות במאמר זה צולמו על ידי בעלי האתר בזמן ההתקנה באתר העבודה והשימוש בהן אסור בהחלט!]

✔️ רשת שקופה ליונים – עמידה בקרינת UV.
✔️ דייקנים ומבצעים התקנה מושלמת.
✔️ סנפלינג לבניינים ומבנים גבוהים ומורכבים.
✔️ שירותי ניקוי וחיטוי מסתורי כביסה.
✔️ התקנת רשת שקופה במסתור כביסה או שירות.

רשת יונים שקופה נגד יונים ומאיינות

שיטה יעילה ופופולרית להרחקת יונים מחללים היא רשת יונים שקופה. למרות שבשוק הרחקת היונים קיים מגוון רחב של רשתות נגד יונים, אנו משתמשים רק ברשת ניילון שקופה שמאפשרת מצד אחד חסימה של מעבר ציפורים ומצד שני לא “סוגרת” את הנוף. רבים מלקוחותינו שהתקינו רשת שקופה נגד יונים לא שמים לב שהרשת נמצאת שם כי היא עד כדי כך שקופה. רשת שקופה להרחקת יונים יעילה במקרה של הרחקת יונים ממרפסות ומסתור כביסה וגם מחללים גדולים כמו גגות.

רשת יונים שקופה

רשת יונים שקופה למרפסת שירות

רשת יונים שקופה

רשת שקופה נגד יונים במסתור כביסה

רשת יונים שקופה, יתרונות מול המתחרים

רשת יונים שקופה – יתרונות

רשת יונים שקופה היא האמצעי המקצועי המקובל להרחקת יונים.

  • ויזואלית היא מאפשרת זרימת אוויר ואינה חוסמת את הנוף.
  • רשת יונים שקופה עמידה בפני קרינת UV לאורך שנים ובעלת כושר קריעה גבוה. זו רשת אלסטית וגמישה שעשויה מניילון. תכונות אלו מעניקות לה עמידות בפני מזג אוויר קיצוני.
  • בגלל המבנה שלה יש לה מחיר זול יותר מאשר רשת חבלים.
  • כל עוד הרשת לא באה במגע עם גורם זר, הרשת תחזיק מעמד שנים רבות והיא לא תתבלה. בנוסף, יונים אינם מסוגלות לנגוס בהן או לחתוך אותה עם המקור.

רשת יונים שקופה – מחיר ועלויות התקנה

מתקין רשת יונים שקופה מקצועי – מחיר התקנת רשת יונים שקופה הוא לא זול בגלל שנדרשת מומחיות. מחיר התקנת הרשת אינו מגזר בעיקר מהגודל אלא מתוך המורכבות וסוג הפתח שצריך לתחום. רוב מתקיני הרשתות לא יודעים כיצד להתמודד עם רשת יונים שקופה ולכן מעדיפים להתקין רשת יונים עשויה מחבלים שקל יותר לגזור אותה.
תוודאו בשיחת הייעוץ שאתם מזמינים מתקין מקצועי שמתמחה בהתקנת רשת שקופה.

גורם נוססף שמשפיע על מחיר רשת שקופה הוא שיטת ההתקנה: התקנה פנימית או התקנה חיצונית בסנפלינג [גלישת חבלים מהגג]. התקנת רשת פנימית, מחירה זול יותר מהתקנת חיצונית בסנפלינג משום שעלויות הגולש גבוהות יחסית למתקין רשתות שקופות שעובד בתוך מסתור הכביסה.
מחיר סטנדרטי ומקובל להתקנת רשת שקופה בהתקנה פנימית הוא 100₪ למטר רבוע ואל תתרשמו ממחירים זולים יותר כי פשוט הם לא קיימים.

error:
Call Now Button