מקצוענים בהרחקת יונים

מ.ר 2161

תוכן העניינים

הרחקת יונים במרכז 

ניקוי לשלשת במסתור כביסה במרכז, ניקוי חרא [ ניקוי קקי] של יונים

“סאנשיין” הרחקת יונים במרכז מעניקה פתרונות לכל בעיות היונים במרכז. שירותי הרחקת יונים במרכז כוללים ניקוי מסתור כביסה במרכז, ניקוי צואת יונים ביישובי מרכז הארץ, התקנת דוקרנים  נגד יונים במרכז, התקנת רשת נגד יונים במרכז. אם גם אתם סובלים מבעיה של יונים וזקוקים לשירותי הרחקת יונים במרכז אתם מוזמנים ליצור איתנו קשר לייעוץ. שירותי הרחקת יונים במרכז ניתנים כל ערי גוש דן ולמושבים באזור השרון : תל אביב, רחובות, רמת השרון, הוד השרון, פתח תקווה, כפר סבא. מחפשים שירותי הרחקת יונים במרכז? את כל המידע הרלוונטי להרחקת יונים במרכז תוכלו למצוא באתר שלנו בין אם מדובר בשירות של ניקוי לכלוך של יונים מאדן החלון במרכז או שירות של מרחיק יונים במרכז, פנו עוד היום וחייגו ל – 058-555-8896.

הרחקת יונים במרכז

ניקוי מסתור כביסה או מרפסת שירות במרכז

מסתור כביסה מטונף בצואה של יונים בהרצליה יעבור מהפך כולל פינוי לשלשת יונים, חיטוי והדברת טפילים ומזיקים במרכז.

ניקוי מרפסת שרות
הרחקת יונים

רשת נגד יונים במרכז

על מנת שהיונים לא יחזרו לקנן במרפסת השירות תותקן לכם רשת נגד יונים חזקה ועמידה לשנים רבות.

דוקרנים נגד יונים במרכז

שירות הרחקת יונים משלים בהרצליה – התקנת דוקרני נירוסטה בהתקנה מושלמת הכוללת ניקוי אדן חלון מצואת יונים, דבק רב עוצמה וכמובן חיטוי נגד קרציוני יונים.

הרחקת יונים מפרגולה חיצונית

שירותי הרחקת יונים במרכז

כל שירותי הרחקת היונים במרכז כוללים פיקוח של מדביר עם רישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה

ניקוי צואת יונים

ניקוי מסתור כביסה במרכז

סאנשיין הרחקת יונים לצמיתות

דוקרני יונים

הדבקת דוקרנים מנירוסטה במרכז

סאנשיין הרחקת יונים לצמיתות

רשת נגד יונים

התקנת רשת נגד יונים במרכז

סאנשיין הרחקת יונים לצמיתות

אתם שואלים אנו משיבים

השיטות המומלצות להרחקת יונים במרכז הן רשת נגד יונים לכיסוי מסתור כביסה או מרפסת שירות, דוקרנים נגד יונים על משטחי נחיתת יונים ומחסומים מרשת מגולוונת לנישות קטנות שבהן לא קיימת אפשרות להתקין רשת נגד יונים.

מחירי הרחקת יונים במרכז תלויים בסוג וקושי המשימה. למשל התקנת דוקרנים מנירוסטה החל מ 50₪ למטר תלוי במספר הדוקרנים. ניקוי מסתור כביסה החל מ 600₪ כולל חיטוי והדברה, רשת נגד יונים במסתור כביסה החל מ- 700₪

בוודאי, כל שיטות הרחקת היונים במרכז אצלנו הן שיטות הומניות. אנחנו לא מבצעים הדברה נגד יונים או שיטות שמכאיבות ליונים ושפוצעות אותן. רק שיטות הרחקת יונים שגורמות להן אי נוחות לכן לא נמליץ אף פעם על פסי הלם חשמליים נגד יונים או ירי ברובה אוויר נגד יונים.

לחלוטין לא. ההדברה שאנו מבצעים לאחר ניקוי צואת יונים מבוצעת ומפוקחת על יד מדביר עם רישיון מטעם המשרד להגנת הסביבה. חומרי ההדברה גם הם מאושרים על ידי המשרד להגנת הסביבה ואילו תכשירי הדברה ידידותיים לסביבה שפוגעים רק בקרציוני יונים ושאר פרוקי רגליים

אנחנו מתמחים בניקוי צואת יונים (לכלוך יונים) מכל סוגי המשטחים ובוודאי שנעזור לכם לנקות את הגג. הגג שלכם יעבור צחצוח כולל הדוודים של השמש והקולטים.

לשאלות נוספות והבהרות צרו עימנו קשר לטלפון 058-5558896 ונשמח לענות לכם – “סאנשיין” הרחקת יונים לצמיתות

error:
Call Now Button