מקצוענים בהרחקת יונים

מ.ר 2161

תוכן העניינים

 

ניקוי מרפסת שירות מצואת יונים

ניקוי לכלוך של יונים ממרפסת שירות או מרפסת גג

ניקוי מרפסת שירות

 

כיצד חודרות יונים אל מרפסת השירות? (בקלות)

מלבד המראה האסתטי, ישנה חשיבות גבוהה לניקוי מרפסת שירות מצואה של יונים גם מבחינה בריאותית ונסביר תחילה איך זה מתרחש.
 מרפסות השרות בנויות בתוך החללים הצמודים למטבח או בסמוך לחדר השירות שם תולים את הכביסה. למרבה הצער יונים מתאהבות במרפסת השירות ובונות שם קן. דיירים רבים אינם ששים לתלות שם כביסה עקב הצטברות של צואת יונים וריחות לא נעימים שבוקעים משם. מרפסות השירות בארץ אינן מוגנות כראוי בפני חדירת יונים פשוט כי הקבלן שבנה אותם לא נתן את הדעת לכך ולא התקין שם מעקה בטיחות. רוב הקבלנים, במקרה הטוב, מתקינים בתוך מרפסת השירות רפרפת אלומיניום שאמנם היא אסתטית ומגבילה כניסה של עורבים אבל יונים חודרות לשם די בקלות. מכיוון שיש  במרפסת השרות רפרפת אלומיניום עם מרווחים גדולים, מתאפשרת כניסת יונים בקלות אליהם. ישנם מרפסות שירות עם מעקה בטיחות שמגיע עד גובה חבלי הכביסה כך שחצי מסתור הכביסה פתוח.
יונים אוהבות את מרפסות השירות משלל סיבות. ישנה נטייה להתקין בתוך מסתור הכביסה מנועים של מזגנים, להתקנה של מנועי המזגנים בתוך מסתור הכביסה יש חשיבות מכרעת בהתמקמות של היונים. מנוע המזגן משמש את היונים כמקום קינון ומצד שני מקשה על ניקוי מסתור הכביסה. רוב האוכלוסייה אינה יודעת כיצד להתנהג עם האורחים החדשים ומעדיפה להתרחק ממרפסת השירות ולהזניח את הטיפול בו כך שהעסק נהיה  “מלוכלך” אף יותר. 

איך מנקים מרפסת שירות מלכלוך של יונים

מעוניינים לדעת איך מנקים מרפסת שירות מלכלוך של יונים?
התהליך של ניקוי מסתור כביסה (מרפסת שירות) מלכלוך של יונים מתחיל עם סילוק היונים מתוך מרפסת השרות. איש מקצוע ייכנס אל מסתור הכביסה ויפנה בצורה הומנית את היונים שהתנחלו בתוכו אבל זה רק השלב הראשון. העובדה שהיונים הורחקו מהמסתור לא מונעת את הריחות העזים והצחנה שבוקעת משם וגם לא תרחיק את היונים לצמיתות כי יונים אחרות עלולות להתנחל בתוך מסתור הכביסה. לאחר הרחקת היונים והגוזלים מתוך מסתור הכביסה מתחיל תהליך ניקוי לשלשת ממסתור הכביסה.

פינוי צואת יונים ממרפסת שירות

פינוי לשלשת יונים (שלשלת יונים) נשמעת אולי לחלקכם כמשהו פשוט.  מי שניסה לבדו יודע שפינוי שלשלת היא משימה קשה ולא נעימה ממס’ סיבות.

  1. יש צורך בפירוק חבלי הכביסה על מנת לרדת למטה בנוחות.
  2. התעסקות עם צואת יונים מצריכה הגנה בפני המזיקים שמתלווים,
  3. הריחות והגועל קשים מנשוא.
  4. רבים מהמסתורים הם צפופים וקשה מאוד להתנייד שם.
  5. לרבים ממסתורי הכביסה אין מעקה בטיחות יציב והסיכוי למעוד וליפול גבוה.
  6. כמובן תזדקקו לכלי עבודה מקצועיים כמו מכשיר שטיפה בלחץ (גרניק) כי רק בעזרתו תוכלו לקלף את שכבות הלשלשת מתחתית המסתור ומתחת למזגנים.

לאחר שהרחקנו את היונים מתוך מסתור הכביסה [ע”י לוכד יונים מומלץ] ואספנו את הפסולת היבשה מגיע השלב של השטיפה עם גרניק שזה מכשיר שטיפה עוצמתי עם לחץ מים חזק שמוריד בקלות את לכלוך היונים מהמזגנים, מהקירות, מהרצפה וממגן הבטיחות. בסיום השטיפה אנחנו מקרצפים את כל מסתור הכביסה עם קצף וסבונים ומבצעים חיטוי בכלור על כל חלקי המסתור. כמעט כל חברות הניקיון יבצעו תחילה פינוי צואת יונים. חברה מקצועית להרחקת יונים תמיד תתחיל את התהליך עם הדברה ונסביר: איש מקצוע לניקוי צואת יונים חייב להגן על עצמו ועל הסביבה לכן ברגע שיתחיל פינוי צואת היונים מהמרפסת תחל התפרצות לא מבוקרת של מזיקים אל תוך הבית לכן זו אחת הסיבות שחובה להתחיל פינוי צואת יונים עם הדברה נגד קרציוני יונים. אנשי הצוות שלנו מצוידים ברישיון הדברה לכן רק הם יכולים לבצע הדברה נגד קרציוני יונים בתחילת תהליך פינוי לשלשת היונים. “סאנשיין” חברה מקצועית לפינוי צואת יונים לא רק מבצעת פינוי פגרים של יונים אלא מצחצחת את המקום עד להברקה מושלמת. אנו ערוכים לפינוי שלשלת מכל חלקי הבית או הדירה. אנו מפנים צואת יונים מהמרפסת כביסה, מרפסת שירות, מרפסת גג וממסתור בכביסה. אתם מחליטים, אנחנו מפנים את גללי היונים.

ניקוי מרפסת שירות מצואת יונים כולל רשת נגד יונים

מרפסת שירות הוא חדר שירות שבו אנו תולים את כל הכביסה הרטובה. כאשר יונים מסתננות ותוך מרפסת השירות הן ישר בונות קן יונים. מהר מאוד מצטברת שם לשלשת יונים שמפיצה ריח חריף וחזק. אם יש צואת יונים בתוך מרפסת השירות אז היא נספגת מהר בתוך הכביסה. ממש דוחה לחשוב שאחר כך אנו לובשים את הבגדים?
ניקוי מרפסת שירות הוא לא תהליך פשוט ואף מורכב מאוד. מומלץ לא לנסות לבד לנקות את מרפסת השירות כי אז תתמודדו עם ריחות לא נעימים וסיכון בריאותי. תנו למקצוענים לעשות את העבודה עבורכם.
סאנשיין הרחקת יונים לצמיתות מומחים בניקוי מרפסת שירות. השירות כולל התקנת רשת יונים וגם פינוי קן יונים.

הרחקת יונים ממרפסת שירות

מטרד יונים במרפסת שירות הוא מפגע בריאותי מעבר להיותו מטרד. אנחנו בחברת “סאנשיין הרחקת יונים לצמיתות” מעניקים שירותי הרחקת יונים ברמה הגבוהה ביותר ביעילות ובמקצועיות הרחק משאר המתחרים. ההצלחה שלנו בהרחקת היונים נובעת מעשרות שנים של ניסיון בתחום הרחקת היונים ובהפעלת שיטות וכלים חדישים ואפקטיביים כנגד מפגע היונים.
בסיום כל הרחקת יונים מהמרפסת, נעניק לכם כתב אחריות בין אם מדובר בהתקנת דוקרנים נגד יונים או בהתקנת רשת נגד יונים במרפסת השירות.
כמעט בכל בניין קיימות מרפסות חיצוניות או מרפסות שירות שבהן נהוג לתלות כביסה. מטבע הדברים וגם בגלל שכמעט בכולן מוצבים מזגנים, יונים נוהגות לקנן שם. במרפסות שבהן יונים מקננות מתהווה מטרד של רעש, זוהמה של צואת יונים והרבה חרקים שמתלווים. בסופו של יום, עקב הריח הרע שמגיע ממרפסת השירות, נרתעים דיירי הבית מלתלות כביסה שם.
על מנת להשיב את הסדר על כנו יש להזמין שירותי הרחקת יונים מהמרפסת שבעיקר מבוצעת על ידי התקנת רשת נגד יונים ייעודית.

error:
Call Now Button