מקצוענים בהרחקת יונים

מ.ר 2161

תוכן העניינים

 

ניקוי חדר מעלית

ניקוי חדר מעלית מצואת יונים

מצאתם כי חדר המעלית מטונף בצואת יונים? מחפשים שירות ניקוי חדר מעלית או ניקוי חדר מנוע מעלית?
סאנשיין הרחקת יונים מעניקים שירותי ניקוי חדר מעלית כולל פינוי לשלשת, פינוי קן יונים ופינוי יונים.

חדר המעלית כמו שאר האזורים בבניין זקוק לתחזוקה שוטפת ולניקוי תקופתי. גם המנוע המרכזי מחויב בטיפול כדי למנוע תקלות שעלולות לעלות מחיר גבוה מאוד בתיקון.
לרוע המזל, ישנם מקרים בהם טכנאי המעליות או איש וועד הבית שוכחים את דלת הכניסה של חדר המעלית פתוחה ואז נכנסות יונים פנימה.
מקרה נוסף הוא כאשר חלון נשאר פתוח או כל פתח אוורור אחר. מאחר ותדירות הכניסה לתוך חדר המנועים של המעלית היא נמוכה, הבעיה מתגלית בשלב קריטי.

ניקוי חדר מעלית [ניקוי חדר מנוע מעלית]

ניקוי ופינוי יונים מחדר מעלית

במרבית מהמקרים הבעיה מתגלית בשלבים מאוחרים שבו רוב החדר מטונף בצואת יונים. ניתן לראות לשלשת על הרצפה, על הקירות, על מנוע עצמו, על ארון החשמל. בשלב זה תצפו לראות פגרים של יונים והרבה גוזלים וגם קיני יונים עם ביצים.
אל תצפו שאיש הניקיון או חברת הניקיון של הבניין יבצעו ניקוי ופינוי יונים מחדר מעלית. חלקם לא יודעים מהיכן להתחיל ורובם נרתעים מהמשימה הזו.
הריחות והסירחון מרתיעים והסכנה הבריאותית גבוהה לאין שיעור. כשמבצעים ניקיון בחדר מנועים של מעלית חובה להצטייד בציוד מגן ואת זה אין לחברות הניקיון.

פינוי קן יונים מחדר מעלית

ישנם מקרים שבהם אין הרבה לכלוך יוני בתוך חדר המעלית ונשאר שם רק קן יונים שצריך לפנות אז תוכלו לפנות אלינו.
מומלץ לפנות את קן היונים מחדר המנועים של המעלית כדי למנוע בקיעת ביצים ואז הלכלוך יחזור ויהי עלויות גבוהות של ניקיון.

פינוי קן יונים מחדר מעלית - סאנשיין

ניקוי חדר מעלית מעכשיו לעכשיו

סאנשיין הרחקת יונים מתורגלים ומיומנים בניקוי חדרי מנועים של מעלית ולכן גם מצוידים בכל כלי העבודה וציוד המגן הנדרש. לרשותנו חליפות ומסיכות מגן, כפפות ייעודיות, מכונת שטיפה ושואבים מקצועיים. חדר מעליות שעבר ניקיון יסודי מבטיח שימוש איכותי ובטיחותי יותר במעלית ומאפשר לטכנאי המעליות לבצע בדיקות וטיפול ללא חשש בריאותי. בהחלט ניתן להזמין שירותי ניקוי חדר מעלית מעכשיו לעכשיו, אנו נשתדל להגיע אליכם כמה שיותר מהר.

כיצד מתבצע תהליך של ניקוי חדר מעלית

תהליך של ניקוי חדר מעלית כולל קרצוף של רצפת חדר המנועים והסרת לשלשת שנדבקה לרצפה. תהליך הניקיון אינו פוסח על אף אלמנט כולל במת מנוע המעלית ואף ארון הפיקוד. אנחנו משתדלים לא להפסיק את פעולת המעלית כדי לא לגרום לאי נוחות ואם אין ברירה אז לפרקי זמן קצרים.
ניקיון יסודי של חדר המעלית מאפשר שמירה על תקינות המעלית לאורך זמן. אם בכל זאת הדלת נשארה פתוחה ונכנסו יונים מומלץ להזעיק אותנו בהקדם ולא להזניח את חדר המנוע. מרבית הוועדים נוטים להזניח את ניקוי חדר המעלית ואח”כ זה עולה להם ביוקר. הצוות שלנו עובד מסביב לשעון ונגיע אליכם תוך זמן קצר אף אם יש לכם פגר של יונה שעושה ריח רע בתוך פיר המעלית.

שאלות נפוצות בנושא ניקוי צואת יונים

מישהו שכח לסגור את דלת חדר המעלית או שהשאיר חלון פתוח.

אנחנו מקרצפים את הרצפה והקירות כולל במת המנוע וארון הפיקוד ובנוסף גם עושים חיטוי והדברה. השירות כולל פינוי קן יונים וגם פינוי פגרים.

error:
Call Now Button