מקצוענים בהרחקת יונים

מ.ר 2161

תוכן העניינים

ניקוי אדן חלון

ניקוי אדן חלון מצואת יונים

ניקוי אדן חלון מקקי של יונים

פינוי צואת יונים מחלונות

מחלות יונים – [אורניטוזיס, קדחת הנילוס המערבי, דררת, פאראטיפוס]

יונים ידועות כמפיצות מחלות קשות בקרב בני אדם: אורניטוזיס, קדחת הנילוס המערבי וגם בקרב בעלי חיים. שירות פינוי צואת יונים מחלונות מבטיח שכל תהליכי הניקיון יבוצעו באופן קפדני ובטוח על מנת לסייע ולהגן עליכם מסכנות בריאותיות שנוצרות עקב נחיתת יונים על אדן החלון.

מאפייני השירותים שלנו:

  • ניקוי וגם פינוי צואת יונים מאדני חלונות או ויטרינות [חלונות הזזה בסלון].
  • שירותי ניקוי חלונות מצואת יונים, חיטוי והדברה יסודיים.
  • התקנת או הדבקת דוקרנים נגד יונים על משטחי נחיתה.
  • התקנת רשתות נגד יונים.

קקי של יונים על החלון

לפתוח את הבוקר ולגלות מחזה של קקי של יונים על החלון הוא ממש לא מלבב. דירות ובתים שבהם יש חלונות שכמעט לא נפתחים מזמינים יונים על החלון. צואה של ציפורים ובייחוד לשלשת של יונים על אדן חלון, על מזגנים או על כל משטח אחר עלולה להסתיים בנזק קבוע למבנה או לציוד שבקרבת מקום הנחיתה או הקינון. אזורים כגון אדני חלונות (ספי חלון), גגות, מרפסות גג, מסתורי כביסה, מרפסות שירות, מזגנים, תעלות איוורור ומבואות לבניינים הם יעדים אידאליים להתאספות יונים משום שהם מספקים מקום נחיתה נוח ולחילופין מקום קינון מוסתר. מאותו הרגע, היעדים הללו מותקפים בפרץ בלתי פוסק של לשלשת יונים.

יונים בתוך כיס חלון ממ”ד

לאחרונה אנו נתקלים בתופעה חדשה של יונים וציפורים אחרות שמקננות בכיס של חלון ממ”ד. כיום, בכל דירה חדשה קיים חדר ממ”ד המשרת את הדיירים, לפחות בשלבים הראשונים, כמחסן בדירה. בינתיים, החלון נשכח סגור לתקופה ארוכה ובדיוק בזמן הזה מרגישות היונים כי מספיק בטוח להשתקע שם. חלון ממ”ד בנוי כך שכיס החלון אינו אטום הרמטית ומאפשר כניסה של ציפורים לממ”ד מחלקו החיצוני. נתקלנו למשל בלא מעט קינים של מיינה הודית שהתבצרו בתוך כיס החלון. מיינה הודית בונה קן חזק ויציב שקשה מאוד לשלוף אותו מתוך כיס החלון. אבל בעיקר אנו מוצאים דווקא את היונים הכל כך פופולריות שנדחקות אל תוך כיס חלון הממ”ד. אנו ממליצים להקפיד לפתוח תדיר את חלון הממ”ד תדיר על מנת לגרום ליונים לחוש באי נוחות ולדלג לכיס חלון אחר.
אם למרות הכל התמקמו יונים בתוך כיס חלון הממ”ד בדירתכם, חייגו אלינו ונטפל במפגע כראוי. “סאנשיין” הרחקת יונים לצמיתות נגיע עם כל הכלים הדרושים לפינוי יונים מתוך כיס חלון הממ”ד. אנחנו ננקה את כיס חלון הממ”ד ביסודיות ולא נותיר שם שום שאריות של זרדים או צואת יונים. נבצע שטיפה יסודית עם דטרגנטים כולל חיטוי והדברה. 

הרחקת יונים מהחלון

היונים כאן איתנו והן לא מתעתדות לעזוב או לשנות כיוון בשנים הקרובות. הן בכל מקום וקצב הבנייה הרצחני רק משרת אותן לטובה. כמעט בכל בניין ניתן למצוא מפגע של יונים היכן שהוא. יונים על הגג, יונים במסתור כביסה, יונים על אדני החלונות, יונים על האנטנה של יס ועוד ועוד.
נתמקד כרגע כיצד ניתן לבצע הרחקת יונים מהחלון בדירה, מהן השיטות לסילוק יונים במקרה הזה או בעצם אלו אלמנטים יצליחו למנוע מיונים לנחות על אדן החלון.
השיטה הכי פופולרית של הרחקת יונים מהחלון היא הצבת דוקרנים לאורך אדן החלון. הדוקרנים מהווים מחסום יציב שגורם ליונים לחוש אי נוחות ולעשות סיבוב פרסה. דוקרני היונים הם אמצעי הומני שאינו פוגע ביונים כלל. יש לקחת בחשבון שהדבקת הדוקרנים (קוצים ליונים) לא תפריע לפתיחה של החלון החוצה. דוקרני היונים בדרך כלל מתאימים להרחקת יונים מחלונות הזזה.

קורוזיה – נזק של צואת יונים

אם היא לא מטופלת כראוי לאורך זמן, צואת יונים עלולה להיות יותר ממטרד ולהפוך לנזק פיזי או אסתטי למבנים ועד לסיכונים בריאותיים מהותיים לבני אדם:

  • צואת יונים יוצרת סביבה קורוזיבית (קורוזיה – איכול מתכות) ומאכלת את המשטחים איתם היא באה במגע וגורמת לשינוי גוונים ולהרס מהותי.
  • תעלות מיזוג או איוורור עלולים להיסתם מצואה של יונים [לשלשת יונים].
  • ריחות לא נעימים של צואת יונים מבריחים אנשים מבתיהם או לקוחות מעסקים.

ניקוי יסודי של אדן חלון מצואת יונים לא רק שיבטיח מראה אסתטי, נקי מסימני קורוזיה [סימני חלודה] של מבנים אלא גם מבטיח צמצום משמעותי של הסיכונים הבריאותיים הצפויים בחשיפה לצואת יונים.

צואת יונים – סכנות בריאותיות

מחלות הנגרמות מחשיפה ללשלשת יונים – 

לשלשת יונים [קקי של יונים] מכילה גורמי מחלות לבני אדם שחלקם מסוכנים יותר וחלקם מסוכנים פחות. הסיכונים הבריאותיים שנגרמים עקב נוכחות יונים הם בעיקר כתוצאה משאיפת אבק הלשלשת או מגע עם לשלשת היונים. כתוצאה מחשיפה או מגע עם צואת יונים עלולות לצוץ תופעות קשות כגון חום, הקאות דלקות למיניהן ושלל או אלרגיות ורגישויות, לא נלאה אתכם ברשימה הארוכה של מחלות יונים אך מקווים כי המסר הועבר.

ניקוי חלון קקי של יונים

error:
Call Now Button